بیش‌از ۲ هزار حادثه‌دیده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۴۷۴ آسیب‌دیده حوادث از ابتدای سال تاکنون در استان توسط نیرو‌های این جمعیت امدادرسانی شده اند.

اکبر کیخا سالار  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ۴۷ مورد حادثه از ابتدای سال تاکنون در سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست که ۳۷ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای، پنج مورد سیل و آبگرفتگی و پنج مورد حادثه کوهستان بود.

وی با بیان اینکه ۵۶۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در قالب ۱۴۰ تیم به همراه ۷۹ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس به مصدومان حوادث امدادرسانی کردند ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۵ مورد رهاسازی توسط نیرو‌های عملیاتی این جمعیت انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۸۴ نفر از افراد آسیب‌دیده در چادر‌های هلال احمر اسکان و ۱۴۸ بسته غذایی در این مدت بین آسیب‌دیدگان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حادثه‌دیدگان بوده و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه‌دیده است.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار