در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۲۹۳ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۸ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه نهم آبان ماه در ابتدای معاملات با اُفت ۶۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۲۹۳ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۸ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳  هزار و ۶۵۵ واحدی بر روی پله ۳۶۶ هزار و ۷۶۸ واحدی قرار گرفته است.

سه نماد شپنا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص بورس داشته اند.

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۳ هزار و ۴۹۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۵۲ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۸ هزار و ۲۳ واحدی بر روی پله ۳۶۲ هزار و ۴۰۰ واحدی قرار گرفت.

نماد فسبزوار، فولاد و شپنا پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در بورس و اوراق بهادار تهران تا به این لحظه هستند و نماد‌های فجهان، توسن و مدیریت نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌ها در فرابورس هستند. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲۶۲ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۳۴۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه با اُفت ۳۰ هزار و ۹۱۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۴۴ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۹ هزار و ۴۷۶ واحد بر روی پله ۳۶۰ هزار و ۹۴۷ واحد گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و پارسان بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند. در این دقایق بازار، تعداد نماد‌های در صف فروش به ۴۱۲ نماد و تعداد نماد‌های حاضر در صف خرید به ۱۶ نماد رسید.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۳۵۴ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۲۵۴ واحدی قرار گرفت.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریاد سهامداران بورس
۱۰:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
به نیت 14 معصوم این 14 بند را برای مسئولان بورس و دولت فعلی مینویسم: 1- قرار بود با عوض شدن دولت دست تو جیب مردم در بورس نکنند که کردند 2-قرار بود با عوض شدن دولت جنسها گران نشود که شد -3- قرار بود با عوض شدن دولت بساط قیمت گذاری دستوری و دخالت دولت در بازار کم شود که بیشتر شد- 4- قرار بود با عوض شدن دولت بساط فساد و رانت در بورس جمع شود که متاسفانه بیشتر شد- 5- قرار بود با عوض شدن دولت بورس مثبت شود اما منفی منفی تر شد -6- قرار بود با عوض شدن دولت شاخص و قیمت سهام دستکاری نشود که شد -7- قرار بود با عوض شدن دولت عرضه اولیه ها بیشتر و کارشناسی تر شود و شرکتها به مردم واگذار شود که برعکس عمل کردند - 8- قرار بود با عوض شدن دولت از بورس تحقیق تفحص شود و با مفسدین سابق برخورد شود اما نه تنها برخورد نشد بلکه همه آنها بر سر کار ماندگار شدند - 9- قرار بود با عوض شدن دولت سهام عدالت آزاد شود و سود سهام عدالت و سهام ها بموقع از سجام پرداخت شود اما نه فروش سهام عدالت آزاد شد و نه سودها از سجام پرداخت شد -10- قرار بود با عوض شدن دولت افراد کاردان سکان دار کشور شوند اما برعکس عمل کردند -11- قرار بود با عوض شدن دولت دلار پایین تر بیاد قیمت خودرو و مسکن پایین بیاد اما همگی با هم بالا رفتن و فقط قیمت سهام مردم در بورس پایین آمد -12- قرار بود با عوض شدن دولت مردم حق اعتراض داشته باشند و از حقشون بتوانند استفاده کنند اما همین حق در قانون اساسی هم از مردم گرفتند- 13- قرار بود با عوض شدن دولت قیمت سوخت بالا نرود اما زمزمه افزایش قیمت ها بگوش می رسد- 14- قرار بود دولت فعلی کارهای دولت قبلی را انجام ندهد اما دقیقا به نحو احسن دارد کسری بودجه امسال را مثل دولت سابق از جیب مردم برداشت میکند- علی برکت الله
آخرین اخبار