مشارکت شرکت گاز استان یزد در راه اندازی جایگاه‌های سوخت استان

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، گفت: با مشارکت شرکت گاز استان یزد اقدامات لازم در خصوص راه اندازی جایگاه‌های سوخت استان صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، گفت: به دنبال اختلال در سامانه هوشمند سوخت در سطح کشور و بالطبع استان یزد که باعث توقف در عرضه بنزین و گازوئیل شد، درهمان ساعات اولیه تیم سایبری این شرکت در کنار تیم سایبری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد برای راه اندازی مجدد سامانه توزیع سوخت در محل جایگاه‌های عرضه سوخت حضور یافته و نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام نمودند.

میدانشاهی افزود: با توجه به پراکندگی جایگاه‌ها در استان پهناور یزد برنامه ریزی مناسبی برای رفع مشکل پیش آمده انجام شد که در نهایت با تلاش بی وقفه و همکاری و سرعت عمل کارشناسان بخش سایبری شرکت‌های گاز استان و پخش منطقه یزد جایگاه‌های سوخت به تدریج در مدار قرار گرفته و خدمات رسانی خود را از سر گرفتند.

او یادآور شد: با توجه به مشکل پیش آمده برای دریافت بنزین و گازوئیل و افزایش درخواست‌ها جهت استفاده از گاز طبیعی، اقدامات لازم به همت این شرکت برای تأمین گاز مورد نیاز جایگاه‌های سوخت CNG صورت پذیرفت تا مشکلی در زمینه توزیع و تحویل گاز به وجود نیاید و خودرو‌هایی که به سیستم دوگانه سوز مجهز هستند بتوانند در این شرایط خاص با خیالی آسوده از گاز طبیعی به عنوان سوخت مورد نیاز خود بهره ببرند.

گفتنی است معاون امور عمرانی استانداری یزد و مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان از خدمات ارائه شده به همت شرکت گاز و همکاری این شرکت در راه اندازی جایگاه‌های سوخت استان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.