مراسم معارفه مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معارفه مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی با حضور علی دادگر، رئیس و سرپرست پیشین، صبح امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارمندان فدراسیون تیراندازی انجام شد، حکم سرپرستی مبینی به وی اهدا شد. در پایان این مراسم پیام تقدیر مهدی‌علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و‌جوانان از عملکرد علی دادگر در دوران ریاست و سرپرستی در فدراسون تیراندازی توسط نماینده وزارت ورزش قرائت شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا خسروی، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: طبق مواردی که برای برگزاری مجامع تصویب شده است، کار‌ها انجام شد و لازم بود تا سرپرست فدراسیون معرفی شود و ما هم امروز سرپرست جدید فدراسیون را معرفی کردیم.

در ادامه علی دادگر، رئیس و سرپرست پیشین فدراسیون تیراندازی گفت: از همکارانم که در این مدت تلاش کردند تا نتایج و عملکرد خوب تیراندازی رقم بخورد، تشکر می‌کنم و نتیجه این تلاش‌ها کسب مدال طلای تپانچه در المپیک بود اگر این مدال هم نبود عنوان پنجم میکس در تپانچه نیز بهترین نتیجه ما در اردوار گذشته بود.

وی در ادامه افزود: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم با انبوهی از بدهی ها مواجه بودیم و اکنون که فدراسیون را تحویل میدهم بخش اعظمی از آن را پرداخت کرده ایم. برای ریاست فدراسیون نامزد شده‌ام اگر قسمت شد بار دیگر در خدمت شما خواهم بود اگر نه همه کمک کنید تا این مسیر موفقیت برای تیراندازی ادامه داده شود.

مبینی نیز در این مراسم گفت: هفته آینده مجمع فوق العاده فدراسیون که قرار بود روز شنبه برگزار شود را برگزار می‌کنیم و به زودی نیز مجمع انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار