سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۱ آبان ماه

شاخص کل بورس در ساعت ۹:۵۰ دقیقه با رشد ۴ هزار و ۴۶۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۸۷۷ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه یازدهم  آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۲۹۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۴۶۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۸۷۷ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۷۶ واحد بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۷۸۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد خودرو، برکت و شبندر پرتراکنش ترین نماد‌ها در این لحظات بورس بوده اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۱ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۴۲۲ واحدی قرار گرفت. مدیریت، فرابورس و فجهان سه نماد با بیشترین تراکنش در این دقایق بازار فرابورس هستند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۱۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۴۲۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۱۶ واحد بر روی پله ۳۶۵ هزار و ۱۲۰ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شبندر و شپدیس تاثیر گذار‌ترین نماد بر شاخص کل بورس هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۳ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۴۶۴ واحدی قرار گرفت. آریا، فرابورس و غضینو سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس در این لحظات بازار هستند.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۲۳۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۶۵۱ واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۷۵۴ واحد بر روی پله ۳۶۵ هزار و ۸۵۸ واحدی قرار گرفت.

هم اکنون ۹۹ نماد در صف خرید و ۶۵ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۶۶۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۸۱ واحدی قرار گرفت. فولاد، کگل و شبندر سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل بودند.

برکت نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار