پروژه اجرای شبکه اطفاء حریق بندر امیرآباد وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،کمال عبدالهی معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با تأکید بر اینکه آماده بکاری یک شبکه ایمن از هرگونه خسارت احتمالی ناشی از ایجاد حریق جلوگیری می‌کند از آغاز فاز عملیاتی پروژه اجرای شبکه اطفاء حریق بندرامیرآباد خبر داد.

او همچنین بر اجرای یک سیستم مستقل مطابق با الزامات NFPA به منظور افزایش ایمنی محوطه‌های اداری و عملیاتی و خدمات مطلوب با ایمنی استاندارد به ذینفعان منطقه و جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی تأکید کرد.

عبدالهی احداث سازه بتن مسلح، تاسیسات پمپ‌های آبگیری از دریا با احداث مخزن آبگیر در پسکرانه، ساخت منبع بتنی ذخیره آب ۲۴۰ متر مکعبی، ۳۰ کیلومتر لوله کشی داخلی در محوطه بندر، نصب شیر‌های آتش نشانی و نصب ۲ عدد تاور کنترلی ۱۳ متری هوشمند حریق نفتی در اسکله‌های تعریف شده را بخشی از ویژگی‌های فنی این پروژه ۷۸۰ میلیارد ریالی در بخش‌های مختلف عنوان کرد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بندرامیرآباد تمامی فعالیت‌های این پروژه را منطبق با دستورالعمل‌های زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست عنوان و بر استفاده از فن آوری‌های روز در تأسیسات و تجهیزات جهت کاهش مصرف انرژی تأکید کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار