فرماندار رامشیر با اشاره به تغییر سطح و نوع توطئه‌های دشمنان گفت: پدافند غیرعامل مهمترین راهکار برای مقابله با تهدیدات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی، فرماندار رامشیر در مراسم نواختن زنگ مانور پدافند غیرعامل با تاکید بر بهره گیری از طرح‌های جامع نوآورانه برای کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی، گفت: دشمن در عصر حاضر با حملات بیوتروریسم و سایبری زیرساخت‌های اقتصادی، کشاورزی و نظام سلامت کشور را هدف گرفته است که باید ماهیت جدید این حملات را برای آحاد مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان تبیین کنیم.

او با اشاره به ضرورت ارتقاء تاب آوری سیستم‌های خدمات رسان در برابر تهدید‌های نوظهور دشمنان افزود: توسعه اقتصادی و رشد اجتماعی در سایه امنیت پایدار ناشی از اجرای پدافند غیرعامل محقق خواهد شد.

عبادی با بیان اینکه پدافند غیرعامل چرخه مکمل دفاع کشور است، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان مسئول کارگروه فرهنگی ستاد پدافند غیرعامل نقش مهم و اثربخشی در تحقق برنامه‌های این ستاد در حوزه فرهنگی و علمی ایفا می‌کند.

فرماندار رامشیر در پایان با تقدیر از برگزارکنندگان مانور پدافند غیرعامل در هنرستان کاردانش دارالفنون بیان داشت: دفاع غیرعامل سبک متفاوتی از همکاری جمعی بین ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف از جمله فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر و ادارات خدمات رسان شهرستان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار