برگزاری مانور پایداری حوزه گندم،آرد و نان

مسئول حراست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران از برگزاری مانور پایداری حوزه گندم، آرد و نان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمدعلی رمضانی مسئول حراست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت:به همت اداره کل غله و با مشارکت استانداری، پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، اداره کل صمت، انجمن صنفی کارخانجات آرد، صدا و سیما و شرکت حمل و نقل خلیج فارس، مانوری با موضوع پایداری شهری و پدافند غیرعامل سایبری و حکمرانی در قلمرو ملی در جهت افزایش پایداری حوزه گندم، آرد و نان برگزار خواهد شد.

او افزود: از آنجائیکه قوت اصلی سبد تغذیه مردم نان است، مراکز ذخیره سازی و نگهداری گندم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رمضانی گفت: سیلو‌های غلات با توجه به استراتژیک بودن در تقسیم بندی پدافند غیرعامل به عنوان مراکز حیاتی می‌باشد که می‌بایست مراقبت و صیانت ویژه‌ای در آن انجام بگیرد.

او به مهمترین انگیزه برگزاری مانور پایداری در زنجیره گندم، آرد و نان استان اشاره کرد و گفت: با اجرای اصول پدافند غیرعامل در زنجیره گندم، آرد و نان می‌توان آستانه آسیب پذیری را افزایش داده و قدرت اثر تهدیدات و میزان خسارت‌های احتمالی ناشی از تهدیدات را به حداقل ممکن رساند.

رمضانی به سناریوی این مانور اشاره کرد و افزود: در این مانور مواردی از قبیل نظارت و بازرسی بر واحد‌های خبازی، در مدار تولید قرار گرفتن واحد‌های خبازی دوگانه سوز در شرایط افت فشار گاز و یا قطع گاز و مدیریت آردرسانی به خبازی‌ها در شرایط حمله سایبری با هدف تامین گندم، آرد و نان در زمان بحران تمرین خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار