رییس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از حمایت‌های همه جانبه به استارتاپ‌ها خبرداد.

یاسر ابراهیمیان قاجار رییس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: معاونت علمی با تشکیل شتابدهنده های تخصصی و مراکز نوآوری، این زمینه را برای شرکت های فناورانه ایجاد می کند تا نخبگان کشور ایده های خود را تبدیل به محصول کنند.

وی افزود: این نخبگان اغلب نوجوانان و جوانان هستند که ایده های فوق العاده ای مطرح می کنند و محصول نهایی آنها اغلب کالا نیست و در زمینه خدمات نیز فعالیت می کنند.

رییس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: حمایت های مادی و معنوی به شرکت های و صاحبان ایده داده می شود که حمایت مادی شامل تسهیلات و سرمایه در گردش و حمایت معنوی شامل انواع مشاوره ها و راهنمایی ها می شود.

ابراهیمیان اظهار کرد: تمام تسهیلات و سرمایه های اولیه ای که به شرکت ها اهدا می شود، با سود بسیار کم و باز پرداخت های طولانی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.