دریافت اشتراک آب با پرداخت قسطی در خرمشهر/سرقت ۸۰۰ درپوش منهول

مدیر آبفای خرمشهر از امکان قسطی کردن هزینه اشتراک آب برای مشترکان غیر مجاز آب در این شهرستان خبر داد.

حسین عبیداوی ، مدیر آبفای خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: مشترکانی که در خرمشهر به صورت غیرمجاز اقدام به برداشت آب می کنند می توانند بدون جریمه و با پرداخت اقساط بیش از ۵ ماه اشتراک مجاز دریافت کنند.

او از وجود ۲ هزار ۵۰۰ مشترک غیرمجاز آب در خرمشهر خبرداد و با بیان اینکه آب شهری موجود در لوله‌ها حق همه‌ی شهروندان است از آن‌ها خواست تا در صورت مشاهده انشعاب غیرمجاز، آن مورد را به آبفای شهرستان گزارش دهند تا افزون بر ایجاد فرهنگ سازی در این زمینه، خدمات مناسب تری در بخش آب و فاضلاب نیز به خرمشهری‌ها ارائه شود.

عدد درپوش‌های سرقتی منهول به ۸۰۰ عدد رسید

عبیداوی تعداد درپوش منهول‌های سرقت شده در این شهرستان را ۸۰۰ عدد اعلام کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده در استان و ارسال دریچه‌های کامپوزیتی به خرمشهر، ۲۵۰ عدد از آن‌ها در مدت ۲ ماه جایگزین شده است.

او درپوش‌های کامپوزیتی را به علت نداشتن ارزش ریالی غیرقابل سرقت خواند و ادامه داد: درپوش‌های به سرقت رفته مربوط نمونه‌ی چدنی این درپوش هاست و تاکنون از جنس جدید آن‌ها درپوشی به سرقت نرفته است.

مدیر آبفای خرمشهر بیان کرد: به سرقت رفتن درپوش منهول‌ها در سطح شهر احتمال ورود اشیاء خارجی به درون آن را بالا می‌برد و در نتیجه نیاز به لایروبی به دلیل پس زدگی‌های مداوم فاضلاب را در پی دارد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.