حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت:امروز مهمترین شگرد دشمنان دور کردن مردم از باور‌ها و ترویج فرهنگ بی حجابی و بی بند و باری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  امروز در مراسم یوم‌الله سیزده آبان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)با اشاره به حوادث بزرگی که در روز ۱۳ آبان به وقوع پیوست، تبعید امام خمینی، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نشان از عظمت رهبر انقلاب، زمان شناسی، غیرت انقلابی، فسادستیزی و استکبار ستیزی مردم و دانشجویان دانست.

او افزود: وقتی دزدان دریایی آمریکایی حمله کردند نفت ایران را سرقت کنند و آمریکایی‌ها با تمام توان آمدند که کشتی را از دست دلاورمردان ایرانی خارج کنند نتوانستند و مجبور شدند منطقه را ترک کنند، این عزت و آبرو و عظمت که همه دنیا در تجلیل از آن صحبت می‌کنند مرهون قیام شجاعانه امام خمینی (ره) است که جرقه انقلاب را در تقابل با قانون سنگین کاپیتولاسیون زد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان این که سیزده آبان یوم الله است، بر زنده نگه داشتن این روز تاکید کرد و گفت: بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب و حدود ۶۰ سال از تبعید امام خمینی (ره) هنوز هم این حماسه، گرامی داشته می‌شود، زیرا که پیام ۱۳ آبان هنوز هم پابرجاست چرا که شیوه‌ها و تاکتیک‌های مبارزه تغییر کرده است.

او افزود: آمریکایی‌ها به دنبال شکستن وحدت ملی و ایجاد تفرقه در کشور هستند و شعار مرگ بر آمریکا تقویت این وحدت ملی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مبارزه با آمریکا تقویت باور‌های دینی جامعه و اجتناب از هر عملی است که این باور‌ها و اعتقادات را تهدید می‌کند.

او عنوان کرد: امروز مهمترین شگرد دشمنان برای دین زدایی و خارج کردن مردم از باور‌ها و اعتقاداتشان دور کردن مردم از باور‌ها و ترویج فرهنگ بی حجابی و بی بندو باری است تا جوان را از درون تهی کند تا در مقابل دشمن ،آن جوان دیگر تهدیدی  محسوب نشود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار