معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد، از اصلاح ۲۹ نقطه حادثه خیز جاده‌ای و ده نقطه حادثه خیز شهری در استان خبر داد.

محمد حسین رحیم زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در جلسه شورای پیشگیری از تصادفات استان به طور ویژه گزارش دادستان شهرستان تفت در موضوع تصادف اتوبوس سربازان معلم بحث و بررسی شد.

او با اشاره به فوت پنج نفر از جوانان در تصادف اتوبوس زاهدان به دهشیر، افزود: مقرر شد که ظرف مدت یک ماه یک بررسی کارشناسی به کمک پلیس راه و راهداری در این مسیر صورت بگیرد.

رحیم زاده بیان کرد: اگر از نظر کارشناسان مربوطه جابه جاشدن راه رفت و برگشت جاده علی آباد تاثیر به خصوصی در کاهش حوادث خسارتی و جانی این جاده داشته باشد در اسرع وقت نسبت به جابه جایی لاین رفت و برگشت این جاده اقدام می‌شود.

او ادامه داد: در مورد آموزش‌های رانندگان پرخطر به خصوص اتباع بیگانه مقرر شد با همکاری معاونت پیشگیری دادگستری و اداره کل اتباع اقداماتی صورت بگیرد.

رحیم زاده کنترل دقیق و نظارت بر مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای و مسافربری جهت جلوگیری از تردد اتوبوس‌ها و کامیون‌هایی که نقص فنی دارند و معیوب هستند را از دیگر مصوبات این جلسه دانست.

رحیم زاده افزود: از این به بعد جلوگیری از تردد خودرو‌های سنگین از ساعت ۱۲ شب تا پنج صبح در جاده‌هایی که پلیس راه اعلام می‌کند با اعلام هماهنگی با دادستان‌ها ممنوع خواهد بود.

او در پایان احداث راه فرار تخته سنگ برای کامیون‌ها در مسیر جاده علی آباد به مسیر دهشیر و تسریع در اصلاح و حذف نقاط حادثه خیر جاده‌ای و شهری را از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بیان کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.