رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان:

مسئولان باید از جوانان با استعداد استان حمایت کنند/بسیج به خوبی فعالین تولید محتوای دیجیتال را شناسایی کرده است

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان گفت: آینده تولید محتوای دیجیتال امیدوار کننده است که می‌طلبد تمام دستگاه‌ها در کنار بسیج حضور داشته و از چنین رویداد‌هایی حمایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس شیبک رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان در حاشیه بازدید از رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان گفت: سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال که در حال برگزاری است، ایده بسیار خوبی برای شناسایی جوانان با استعداد استان است که سپاه و بسیج مانند همیشه کار نویی انجام داده که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: آینده تولید محتوای دیجیتال امیدوار کننده است که می‌طلبد تمام دستگاه‌ها در کنار بسیج حضور داشته و از چنین رویداد‌هایی حمایت کنند.

شیبک خاطر نشان کرد: این رویداد پتانسیل خوبی است به دلیل اینکه افراد بومی سیستان و بلوچستان شناسایی شدند، امیدواریم که بتوانیم درآینده حمایت کنیم و این نوید را می‌دهم که در کنار بسیج و سپاه خواهیم بود و حمایت خواهیم داشت.

وی اذعان کرد: مسئولین باید بدانند یک زمانی همین جوانان بودند که هشت سال دفاع مقدس را به سرانجام رساندند، فرماندهان حال جوانان آن زمان بودند و در حال حاضر این جوانان هستند که می‌توانند برای آینده کشور اثر گذار باشند و نقش بسزایی در بهبود اقتصاد، فرهنگ، سیاست واجتماع داشته باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: هر زمان که به جوانان اعتماد کردیم در آن حوزه پیشرفت‌هایی داشته ایم، امروز بنده به عنوان یک جوان از مسئولین درخواست دارم به این خودباوری برسند و نگاه ویژه به جوانان داشته باشند، چون نسل آینده کشور دست جوانان است.

شیبک گفت: اگر به جوانان توجه و پرداخته و حمایت نشود مطمئن باشید از کشور و یا قاره دیگر هیچ فردی به داد مردم ما نمی‌رسد ما خود باید به داد مردم خودمان برسیم و این امکان برای نخبگان و جوانان ما وجود دارد که امیدوارم این حمایت‌ها بیش از پیش انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار