به مناسبت ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، رخشانی با حضور در مصلای قدس زاهدان، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های مرتبط با تشکل‌های دانش آموزی پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان برنامه‌ها و فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی را تشریح و تبیین کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جلیل القدر بویژه شهید دانش آموز محمدحسین فهمیده  گفت: نامگذاری این ایام به عنوان روز و هفته نوجوان نشان از حضور بی بدیل نوجوانان در عرصه‌های سخت و دشوار این انقلاب دارد و توجه به این قشر یک ضرورت است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در سیستان و بلوچستان ۱۶۵ هزار دانش آموز در بسیج دانش آموزی، ۱۲۴ هزار نفر در تشکل پیشتازان و فرزانگان، ۷ هزار نفر در طرح دادرس هلال احمر، ۱۰۰۳ نفر در خبرگزاری پانا و ۱۰۰ نفر در مجلس شورای دانش آموزی عضویت داشته و مشغول فعالیت هستند.

رخشانی ادامه داد: امروز دانش آموزان با الهام از بیانیه گام دوم انقلاب و با بصیرت انقلابی و دینی در مسیر استکبار ستیزی گام برداشته و مطیع فرامین مقام معظم رهبری برای رشد و بالندگی ایران اسلامی و آینده این سرزمین در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند.

رخشانی خاطر نشان کرد: تلاش مستکبران و ابر قدرت‌ها در دهکده جهانی، تسلط بر جای جای این جهان و افراد بشر می‌باشد و بدنبال مطامع خویش در حوزه‌های گوناگون هستند؛ اما به لطف الهی و در سایه همدلی و هم افزایی آحاد جامعه نظام جمهوری اسلامی ایران این آرزو را در این سامان به گور خواهند برد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار