سرپرست شعب بانک ملی سیستان و بلوچستان با مدیر کل غله استان دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از  روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان؛  در ️ دیدار سرپرست شعب بانک ملی با مدیر کل غله استان سیستان و بلوچستان بر ارتقای سطح همکاری‌ها و گسترش تعامل‌ها و همکاری طرفین تاکید شد.

 کاظمی سرپرست شعب بانک ملی استان سیستان و بلوچستان ضمن ارائه آماری از تسهیلات تکلیفی پرداخت شده در سطح استان توسط بانک ملی اظهار داشت: بانک ملی دومین بانک بزرگ ایرانی می‌باشد که به لحاظ قدمت و وسعت دومین بانک تجاری دولتی ایران است.

کاظمی افزود: این بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی سیاست‌های دولت در بخش اقشار متوسط و ضعیف جامعه می‌باشد و به همین جهت انتظار همکاری و همیاری از طرف مسئولین ارشد استان و سازمان‌ها و ادارات اجرایی مورد حمایت قرار بگیرد لذا انتظار داریم با مساعدت در جلب و جذب فعالین در بخش‌های گندم، آرد و نان و حمایت ادارات و سازمان‌های دولتی استان ما را در ارتقاء جایگاه در سطح استان یاری کنند.

در ادامه جلسه دکتر غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از همکاری با بانک ملی و ارائه خدمات مطلوب و سریع به مشتریان عنوان نمود و اظهار داشت: اداره کل غله با داشتن شبکه گسترده در حوزه گندم، آرد و نان بیشترین گردش مالی و بانکی را دارد، اما اکثر تصمیمات مالی ادارات غله کشور در شرکت بازرگانی دولتی ایران بسته میشود.

او اعلام کرد: بطور مثال در فصل خرید گندم و دانه‌های روغنی و دیگر غلات کار پرداخت وجوه کشاورزان عزیز با بانک کشاورزی است و کلیه مصوبات این موضوع در سطح کلان کشور در شرکت مادر تخصصی دولتی ایران منعقد و به استان‌ها نیز ابلاغ میگردد.

گنجعلی در پایان افزود:همکاری با بانک ملی باعث افتخار است، اما با توجه به سیاست‌هایی که در کلان منعقد شده این اداره کل می‌تواند در حوزه‌های خدماتی از جمله شرکت‌های حمل و نقل استان و کارخانجات آرد با بانک ملی همکاری نماید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.