اهمیت ماه اکتبر در حوزه امنیت سایبری

بخش‌های امنیتی از ماه اکتبر استفاده می‌کنند تا آگاهی کارکنان خود در مورد نقض‌های امنیتی را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هندوستان تایمز تچ، با نگاهی به آگاهی از امنیت سایبری در ماه اکتبر، شاهد بحث‌های زیادی پیرامون مفهوم امنیت سایبری بودیم. این ماه یک یادآوری برای سازمان‌ها است که به افزایش هوشیاری خود ادامه دهند. با این حال، این ماه نقطه عطف کوچکی در میان تلاش‌های مداوم برای تشویق تغییرات رفتاری در حوزه حریم خصوصی است که بسیاری از شرکت‌های فناوری اطلاعات در تلاش برای رسیدن به آن هستند. تیم‌های امنیتی از ماه اکتبر استفاده می‌کنند تا به کارکنان خود در مورد نقض‌های امنیتی احتمالی آموزش دهند.

حتی در کشوری مانند هند که رتبه دهم را در شاخص امنیت سایبری جهانی دارد، نقض اطلاعات گسترده است و امنیت سایبری نسبتاً ناکافی است و سازمان‌ها نیز هر روز با موانع جدیدی روبرو می‌شوند. اخیرا یک نظرسنجی نشان داد که ۴۵ درصد از کاربران بزرگسال اینترنت در هند، در سال ۲۰۲۰ با تهدید هویت مواجه شده اند.

امنیت سایبری

برقراری ارتباط منظم و شفاف در مورد امنیت، به ویژه در طول ماه آگاهی از امنیت سایبری یعنی اکتبر، ضروری است. این موارد شامل ایمیل‌های اعلان، داده‌های آموزشی، معرفی فعالیت‌ها و دوره‌های مرتبط و موارد دیگر است. در حالی که این نوع ارتباطات به اطلاع رسانی کمک می‌کند، فعالیت‌های عملی نیز می‌توانند تغییرات رفتاری را در اتخاذ شیوه‌های امنیتی تشویق کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار