سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای رفع موضوعات شهری از گذشته بعضی ریل‌گذاری‌ها انجام شده و خود را ملزم به پایبندی به آن می‌دانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای رفع موضوعات شهری از گذشته بعضی ریل‌گذاری‌ها شده و خود را ملزم به پایبندی به آن می‌دانیم تا به تدریج تغییر ریل در بودجه ۱۴۰۱ اتفاق افتد و شعار "اصفهان شهر زندگی" با روشن شدن مصادیق خدمت‌رسانی به مردم شهر تحقق یابد.

وی   اظهار کرد: وحدت و همگرایی بین اعضای دوره ششم شورای شهر به حد مطلوبی ایجاد شده و همگی آبادانی و توسعه شهر اصفهان را مدنظر دارند.

وی تصریح کرد: اکنون ادبیات مشترک میان اعضای شورا شکل گرفته و نتیجه آن در منشور شورای ششم گنجانده شده که به‌زودی رونمایی می‌شود تا نمودی از گفتمان مشترک میان شورا و شهرداری باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مجمع نیرو‌های انقلاب در عین همراهی در زمان انتخابات، اکنون در نقش مطالبه‌گری قرار گرفته و نایب رئیس شورا و شهردار اصفهان چند روز پیش گزارش سه ماهه از عملکرد خود را در برابر اعضای این مجمع ارائه دادند.

وی به دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله مهدوی نیز اشاره و اضافه کرد: این عضو مجلس خبرگان بر انجام امور با همگرایی بیشتر و پیگیری موضوعات مدنظر مردم تاکید کرده و از منتخبان در شورای شهر و مجلس و بدنه دولت در استان حمایت کرد.

صالحی با تاکید بر اینکه کهنه مسائل اصفهان با شکل‌گیری یک گفتمان واحد رفع خواهد شد، اضافه کرد: برای رفع موضوعات شهری از گذشته بعضی ریل‌گذاری‌ها شده و خود را ملزم به پایبندی به آن می‌دانیم تا به تدریج تغییر ریل در بودجه ۱۴۰۱ اتفاق افتد و شعار "اصفهان شهر زندگی" با روشن شدن مصادیق خدمت‌رسانی به مردم شهر تحقق یابد.

وی از شفافیت و تسهیل فرایند‌های اداری به ویژه در صدور پروانه ساخت‌وساز، رفع معضلات تفکیک فیزیکی، بازنگری در تراکم و ارتقا و اصلاح سیستم‌های هوشمند در شهر به عنوان اقداماتی نام برد که شورای شهر آن را پیگیری می‌کند تا آرامش در تمام ارکان شهر جاری شده و به مردم انتقال یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.