اخباری در فضای مجازی مبنی بر مدت زمان تحصیل ۱۵ ساله وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای دریافت مدرک کارشناسی مطرح شده اند که با اما واگر‌هایی همراه بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با معرفی مسعود فیاضی به عنوان دومین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهمین برای تصدی وزارت آموزش و پرورش برخی نقد و نظرات مربوط به این انتخاب مطرح شد که یکی از این موارد، موضوع مدرک تحصیلی او بوده است.

آنچه در فضای مجازی دست به دست می‌شود از این موضوع حکایت دارد که فیاضی برای گذراندن دوره چهارساله کارشناسی و ۱۴۶ واحد درسی رشته مهندسی عمران دانشگاه تهران از سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه و سال ۱۳۸۸ فارغ التحصیل شده است و این بازه زمانی یعنی حضور ۳۰ ترمی در دانشگاه برای دریافت مدرک کارشناسی، اما این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و مدرک تحصیلی منتشر شده منتسب به او نشان می‌دهد که یک اشتباه تایپی چنین شائبه‌ای را ایجاد کرده بود.

براساس این مدرک تحصیلی، فیاضی ورودی سال ۱۳۷۴ و فارغ التحصیل ۱۳۷۸ این رشته است و مدت زمان تحصیلش ۴ سال طول کشیده است؛آمار قبلی به اشتباه در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

مدرک تحصیلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۴۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان لطفا صدای اینایی که میگن مدارس فنی و حرفه ای حتی با وجود اینکه مدارس کل کشور مجازی بشه باز هم حضوری و اجباریه رو به گوش مسئولین مربوطه برسونید چرا باید اینجوری باشه این یه بی انصافیه بزرگه لطفا حداقل اختیاریش کنید
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
مدارک مخالفان و معنرضین را هم بزارید الکی که نگفتند حتما مستندی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
تا نباشد چیزی نگویند چیزکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
الآن کلاس چندمه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
این برای معلم جماعت نان و آب نمی شود. تمام کنید این داماد بازی و رفیق بازی ها را!