رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد گفت: به مناسبت هفته کتاب، پویش "کتابخانه محبوب من" همزمان با آذربایجان‌غربی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، چیا قادری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد هدف از اجرای پویش "کتابخانه محبوب من" را کسب آگاهی از انتظارات عموم مردم از کتابخانه و به روز رسانی خدمات کتابخانه‌های عمومی مطابق نیازمندی‌های آن‌ها عنوان کرد و گفت: به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب پویش "کتابخانه محبوب من" (توصیفی از کتابخانه ایده آل شما) همزمان با آذربایجان‌غربی در این شهرستان نیز برگزار می‌شود.

قادری با بیان اینکه مهلت شرکت در این پویش از ۱۵ تا ۳۰ آبان ماه است، افزود: ۲۴ آبان تا اول آذرماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند مطالب خود را حداکثر در ۵۰۰ کاراکتر (کلمه) به شماره ۰۹۹۰۳۰۰۹۲۵۶ همراه با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، کدملی، نام شهرستان و تاریخ تولد) در پیام رسان بله ارسال کنند، اذعان کرد: پویش "کتابخانه محبوب من" ویژه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال بوده و برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهند شد.

این مقام مسئول شعار امسال هفته کتاب را " جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم" اعلام و تصریح کرد: به همین مناسبت امسال مسابقه نقاشی با محوریت کتاب به صورت حضوری و مجازی، نشست‌های فرهنگی و کتابخوانی، دیدار با نویسندگان محلی، نمایشگاه " تازه‌های کتاب"، دیدار با مسوولان و اهدای کتاب به زندان مهاباد نیز در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.