تولیت آستان قدس رضوی خبر داد؛

تسهیل شرایط زیارت ضریح منور امام رضا(ع)

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با مراجع تقلید از تسهیل شرایط زیارت ضریح منور امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی امروز پنجشنبه بیستم آبان ماه در  سفر به شهر مقدس قم با برخی مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

لزوم هوشیاری در برابر توطئه های استکبار جهانی

آیت الله نوری همدانی در این دیدار بر لزوم شناخت توطئه‌های استکبار جهانی  و حفظ وحدت امت اسلامی تاکید کرد.

این مرجع تقلید  با بیان این که دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ خود را کدخدای دنیا معرفی می‌کنند و در تلاش برای ایجاد اختلاف و تفرقه هستند ،افزود: نقشه توطئه علیه امت اسلامی را آمریکا و هم پیمانان غربی اش تهیه و هزینه آن را برخی در منطقه تامین می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اهمیت حفظ هوشیاریو  وحدت کشور‌های اسلامی در برابر این توطئه‌ها تصریح کرد :هدف دشمنان از این فتنه‌ها تضعیف پایگاه امت اسلامی و  ایجاد سلطه بر این کشورهاست.

او  همچنین حوزه علمیه مشهد را از مراکز علمی درخشان و تاثیرگذار در تربیت طلاب و اساتید برجسته علوم دینی معرفی کرد.

آیت الله جوادی آملی بر ضرورت ارتقای حوزه علمیه مشهد تاکید کرد


آیت الله جوادی آملی هم  در این دیدار با اشاره به جایگاه علمی مشهد به واسطه حرم رضوی، حوزه علمیه و بزرگان علوم دینی  این شهر گفت: باید با مدیریت صحیح و همت بلند از همه ظرفیت‌ها برای آن که حوزه علمیه مشهد جایگاه خود را پیدا کند استفاده کرد.

او افزود: در گذشته عالمان و مشاهیر علمی بزرگی در حوزه مشهد تربیت شدند که آثار ارزشمندی از آن‌ها به یادگار مانده است.

آیت الله جوادی آملی همچنین بر ضرورت حفظ وحدت آحاد جامعه اسلامی و مسلمانان برای مقابله با حربه‌های استکبار جهانی تاکید کرد.

آیت الله علوی گرگانی: وجود مرقد مطهر امام رضا (ع) نعمتی بزرگ برای ایران است

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با تولیت آستان مقدس رضوی، خدمت به زائران امام هشتم در بخش‌های مختلف را توفیقی ارزشمند برای خدام آن حضرت دانست و گفت: وجود مبارک امام رضا (ع) نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی است که باید شاکر آن بود و رضایت حضرت را در نظر گرفت.

او  افزود: امیدواریم خداوند متعال به همه خادمان حضرت ثامن الحجج همت و عزمی قوی دهد تا بتوانند در راه خدمت به زائران قدم بردارند و شرایط را برای زیارت بی دغدغه زوار فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی هم در این دیدار‌ها از تسهیل شرایط زیارت ضریح منور امام رضا علیه السلام برای زائران آن حضرت خبر داد و گفت: با همکاری و تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی اقدامات با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت کارشناسان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار