رئیس شورای حل منازعات کوچی و دهنشین در افغانستان گفت: هرگونه صحبت از اختلاف و تفرقه در بین برادران مسلمان ندایی از طرف شیطان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم جوادی بلخابی رئیس شورای حل منازعات کوچی و دهنشین در افغانستان، در جلسه پرسش و پاسخ با تعدادی از اتباع افغانستانی با بیان این مطلب گفت: ما امروز باید از درد‌های مشترک جوامع اسلامی بگوییم و از وحدت صحبت کنیم چرا که همین وحدت اسلام را عالمگیر خواهد کرد.

رئیس شورای حل منازعات کوچی و دهنشین در افغانستان افزود: دشمنان در طول سال‌های متمادی به خانه‌ی افغانستانی‌ها یورش برده و با کمک مزدورانی از ۴۲ کشور، افغانستان عزیز ما را به اشغال کشیدند و ملت ما را آواره کردند و امروز همین دشمنان ما را به تروریسم متهم می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم جوادی بلخابی گفت: امروز وظیفه ما ترویج اخوت بین برادران مسلمان است چرا که با وجود برخی نواقصی که وجود دارد، یک نظام اسلامی در افغانستان برقرار شده است.

رئیس شورای حل منازعات کوچی و دهنشین در افغانستان به دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین برادران مسلمان اشاره کرد و گفت: دشمنان هزاران رسانه از جمله؛ فضای مجازی، رادیو، تلویزیون و... برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان راه‌اندازی کرده اند و ما باید به آنچه از این رسانه‌ها منتشر می‌شود با دیده شک و تردید نگاه کنیم و خود را شاگرد مکتب رسول الله بدانیم نه شاگرد دنیای غرب و اروپا.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار