شهردار منطقه هفت شیراز گفت: در سه ماهه گذشته بیش از ۲۵ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز آسفالت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبری ، شهردار منطقه هفت شیراز گفت: در سه ماهه گذشته بیش از ۲۵ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه آسفالت و برای این متراژ بیش از ۳ هزار تن آسفالت مصرف شده است.

او افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور و روان سازی حرکت خودروها، خیابان‌ها و معابر سطح منطقه که به دلیل فرسودگی نیاز به ترمیم و بهسازی دارند شناسایی و بر اساس اولویت نسبت به ترمیم و آسفالت آن اقدام شده است.

اکبری ادامه داد: با توجه به اهمیت و فرسوده بودن آسفالت بولوار فرصت شیرازی، محله سر تل حسین آباد، شهرک دستخضر و ... اقدامات لازم برای بهسازی و آسفالت مجدد آن انجام شده است.

شهردار منطقه هفت تصریح کرد: در چند نقطه از خیابان‌های سطح منطقه نیز به دلیل ناهموار بودن، آسفالت نیاز به تراش و ترمیم داشت که نسبت به رفع آن موارد نیز اقدامات لازم انجام شده است و در تقاطع بولوار تخت جمشید و فرصت شیرازی نیز به منظور همسطح سازی آسفالت با بکارگیری دستگاه تراش آسفالت، سطوح ناهموار در این تقاطع جمع آوری شد تا تردد خودرو‌ها به راحتی انجام شود.

شهردار منطقه هفت شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت شهرداری، آسفالت معابر خاکی است با برنامه ریزی‌های لازم و بر اساس اولویت نسبت به آسفالت معابر خاکی در سطح منطقه نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار