معاون آموزش و پرورش فارس:

فعالیت‌های سوادآموزی فارس ارزیابی می‌شود

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: فعالیت‌های سوادآموزی سراسر فارس طی یک برنامه ریزی دقیق از سوی استان مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهزاد نوروزی چگینی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: سوادآموزی فارس در چند سال اخیر بر قله کشور ایستاده که این موفقیت مدیون و مرهون زحمات شبانه روزی شما کارشناسان است.

او افزود: محصول و نتیجه هر عملی در ارگان‌ها و سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف زمانی مورد اعتبار و ارزشمند است و قابل استناد می‌باشد که مهر تایید سنجش و ارزشیابی را خورده باشد.

نوروزی چگینی افزود: با شروع دوران کرونا اغلب نظارت‌ها به شکل غیر حضوری و نیز تلفنی صورت می‌گرفت و نظارت‌های حضوری بیشتر موردی انجام می‌گرفت، اما با واکسیناسیون گسترده‌ای که در کشور انجام و نظارت حضوری بیش از پیش فعال شده و به دوران قبل از کرونا بر خواهیم گشت.

معاون آموزش و پرورش فارس گفت: در همین راستا برنامه بازدید‌ها تدوین شده است و تا پایان امسال فعالیت‌های سواد آموزی همه مناطق و شهرستان‌های استان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

او افزود: با جدی گرفتن امر نظارت، فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت سوادآموزی نیز بسیار جدی‌تر و عملیاتی‌تر از قبل اجرا و انجام خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: گرفتن وجه از آموزش دهنده در هر شکل و شمایلی و به هر دلیلی که باشد اشتباه و خلاف قانون است، زیرا آموزش دهندگان نیروی تشکل‌های طرف قرارداد با سواد آموزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار