در ۲ حمله تروریستی جداگانه در درعای سوریه، ۴ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در پی دو حمله تروریستی جداگانه توسط افراد ناشناس در روز جمعه، در شهر الصنمین واقع در حومه شمالی درعا در جنوب سوریه ۴ نفر شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

منابع محلی گزارش دادند که افراد ناشناس به سمت منزل «باسیل الفلاح» یکی از اعضای کمیته‌های مردمی، بمبی دستی پرتاب کردند که منجر به شهادت او و دختر ۷ ساله اش و عبدالله جمال الفروح، یکی از همراهان او شد.

در حمله تروریستی دیگری، تروریست‌ها محمد ابو حویه، مدیر مرکز فرهنگی شهر الصنمین را با گلوله هدف قرار دادند که منجر به شهادت او شد.

شاهدان این حوادث تروریستی گفتند که افراد مسلحی که این حمله را انجام دادند همگی نقابدار بودند و تعداد آن‌ها حدود ۱۰ نفر بود. آن‌ها به محض رسیدن به نزدیکی خانه باسیل الفلاح، چندین نارنجک پرتاب کردند و در منطقه تیراندازی کردند که باعث ایجاد رعب و وحشت بین مردم و هرج و مرج در منطقه شد.

باسیل الفلاح، یکی از فعالان در زمینه حمایت از آشتی‌ ملی در شهر الصنمین به شمار می‌رود که تلاش‌های او در سال‌های گذشته به دلیل فعالیت کمیته‌های مردمی در الصنمین کمک زیادی به ارتقای امنیت کرده است.  

شهر الصنمین یک منطقه مسکونی در سوریه است که در استان درعا واقع شده و دمشق، پایتخت سوریه و درعا در جنوب این کشور را به همدیگر متصل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار