نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی امروز در تبریز برگزارشد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خرم استاندار آذربایجان شرقی  گفت:با رویکرد توسعه محوری که در سال‌های قبل در این استان اتفاق افتاده امروز شاهد روابط مناسب و تعاملات بین دولت و بخش خصوصی هستیم که پیشرفت استان را تسریع کرده است.

او افزود:ایجاد تغییر در حوزه‌های مختلف استان در گرو حرکت رو به رشد این مجموعه محقق می‌شود و در این خصوص بخش خصوصی و دولت باید به رسالت و ماموریت خود عمل کنند.

او گفت:در سایه همکاری و تعامل صحیح بین این دوبخش میتوانیم به عنوان موتور پیشران توسعه در استان عمل کنیم و با توجه به ظرفیت این جلسه تحقق این مهم دور از دسترس نیست.

استاندارآذربایجان شرقی گفت:نخبگان بخش خصوصی و دولتی در این جلسه حضور دارند و مسائل مهم استان در قالب این جلسه مطرح می‌شود و تا آنجا که در اختیارات استان است سعی خواهیم کرد مشکلات پیش رو را مرتفع کنیم.

غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یکی از منظم‌ترین جلسات در سطح کشور است که امیدواریم این فعالیت تداوم داشته باشد.

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس نیز در این جلسه گفت:آمار و اطلاعات پایه‌ای که در این نشست ارائه می‌شود، چون مرجع تصمیم گیری در استان است باید توسط مراجع ذیصلاح مورد راستی آزمایی واقع شده و توسط بالاترین مقام رسمی استان تایید شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.