ارسباران مهد فرهنگ و تعلیم است

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:منطقه ارسباران به مرکزیت شهرستان اهر مهد فرهنگ و تعلیم بوده و دانش آموزان و نخبگان زیادی از این منطقه به موفقیت‌های بزرگی در سطح کشور دست یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کامیار قهرمانی فرد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:کلیه مدیران، معلمان و عوامل مدارس و در راس آن‌ها مجموعه آموزش و پرورش در طول دوران کرونا و زیست بوم جدید، تمامی تلاش‌ها و فعالیت‌های خود را در جهت تعلیم و تربیت به دانش آموزان با روش‌های مختلف و از جمله نوآوری و تهیه امکانات در راستای تداوم فرایند یاددهی و یادگیری انجام داده‌اند.

اوافزود: اهداف و تلاش‌های مدیریت و دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی، ارتقای کیفیت و خدمات آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه است.

اوگفت: فرهنگ دوستی، فرهنگ پروری و علم اندوزی در منطقه ارسباران به مرکزیت شهرستان اهر از ویژگی‌های مهم دانش آموزان این منطقه است که امسال با قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور این ویژگی را اثبات کردند.

ناصر پورفتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در این مراسم گفت: به دنبال ترتیب دادن مدرسه زندگی با توجه به ساخت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم.

او افزود: تمامی مسئولان و نهاد‌های ذیربط شهرستان اهر با تمام توان و در تمامی زمینه‌ها پشتیبان و حامی آموزش و پرورش هستند که نشانگر تعاملات برون و درون سازمانی برای رفع موانع پیش روی آموزش و پرورش است که از این حمایت‌ها تقدیر می‌کنیم.

او استفاده از بستر‌های مراکز علمی، فنی و معرفی الگو‌های برتر علمی، فرهنگی و هنری به دانش آموزان را در موفقیت آن‌ها بسیار موثر برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.