شمس اللهی گفت: به منظور حفظ آمادگی کارکنان در مقابل حوادث و گرامیداشت هفته پدافند غیر‌عامل، چندین برنامه در زمینه‌های مختلف در شرکت گاز ایلام اجرا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، عباس شمس اللهی مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری پیاده‌روی کارکنان، مسابقه تیراندازی کارکنان ویژه بانوان و آقایان، شرکت در مراسم رژه خودرویی مدیریت بحران استان، شرکت در مانور‌های مشترک با سایر ادارات استان و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی پدافندی از جمله کمکه‌های اولیه و اطفاء حریق در شرکت گاز استان ایلام خبر داد و گفت: شرکت گاز استان به منظور حفظ آمادگی جسمانی پرسنل و آمادگی در مقابل حوادث غیر‌متقرقبه، برنامه‌های مختلفی در دست اقدام دارد.

او با بیان بیش از ۸۰ نفر از همکاران شامل آقایان و خانم‌ها در مسیر دانشگاه ایلام پیاده‌روی کردند، اظهار داشت: به منظور ایجاد شور و نشاط، اشاعه فرهنگ ورزش‌های همگانی، آمادگی جسمانی کارکنان اجرای برنامه‌های پیاده‌روی کارکنان بصورت مستمر و منظم در دستور کار قرار دارد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام شرکت در مراسم رژه خودرویی مدیریت بحران استان، در راستای آمادگی تجهیزات شرکت گاز بوده‌است، تصریح کرد: هدف از اجرای رژه خودرویی، سنجش آمادگی نیروها، تجهیزات، امکانات و میزان آمادگی پاسخ به بحران‌های احتمالی بوده است.

شمس اللهی با بیان اینکه با تبیین الزامات ساز‌و‌کار پدافند غیر‌عامل به عنوان یک استراتژی کارآمد در زمینه مواجهه با بحران، می‌توان کاهش حداقلی آسیب‌های ناشی از بحران را انتظار داشت، اضافه کرد: شناسایی نقاط ضعف، کمبود‌ها و تلاش هم جانبه برای رفع آنان از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در این مجموعه بوده است.

او همچنین مشارکت شرکت گاز استان در مانور قطع گاز اجرا شده توسط منطقه ۷ انتقال گاز با سایر دستگاه‌های امدادی استان را بعنوان یک نمونه تمرین موثر در جهت حفظ آمادگی کارکنان شرکت برشمرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.