معاون توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان زنجانی اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کامیار معاون توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: باشیوع ویروس کرونا جامعه هنرمندان دچار خسارت شدند که در این میان برای حمایت از این قشر در ۳ حوزه مشاغل خانگی، سامانه تحفه و تسهیلات کرونایی پرداخت شد.

او افزود: در استان زنجان به ۸۶۶ پرونده با اشتغالزایی برای  هزار و ۲۱۴ نفر به میزان ۲۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: اعتبارات ابلاغی و استانی پارسال بیش از ۲ میلیارد تومان بود.

کامیار با بیان اینکه ۱۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی، ۵۲۵ میلیون تومان تسهیلات از طریق سامانه تحفه پرداخت شده است، ادامه داد: ۹ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به هنرمندان زنجانی پرداخت شد.

او با بیان اینکه یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان هزینه شده است، افزود: اصلاح کامل پلاتو‌های تئاتر، برق و روشنایی و تعویض درب‌ها از جمله تعمیراتی بوده که در فرهنگسرای امام (ره) زنجان انجام شده است.

کامیار به اعتبارات عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: بایستی اعتبارات خود را افزایش دهیم تا تمام اماکن فرهنگی در تعمیرات سهیم شوند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.