جانشین انتظامی استان ایلام خبر داد؛

دقت، سرعت و صحت اخبار سه مقوله مهم در انعکاس خبر

سرهنگ نجفی گفت:در اطلاع رسانی باید به سه مقوله مهم، دقت، سرعت و صحت اخبار توجه کرد چراکه اطلاع رسانی هدفمند و هوشمند در تنویر افکار عمومی جامعه اثرگذار و مهم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در جلسه کمیسیون اطلاع رسانی گفت: پلیس با همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه و با زبان قلم و رسانه در جهت ایجاد نظم و آرامش اجتماعی، گام‌های بلندی برداشته است.

او افزود: با اطلاع رسانی به موقع و آگاهسازی شهروندان می‌توان از معضلات اجتماعی و بسیاری ازجرائم و ناهنجاری‌های دیگر پیشگیری و فضای جامعه را از آسیب‌ها مصون نگه داریم.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: بالا بردن سطح آگاهی‌های انتظامی مردم و تشدید اقدامات پیشگیرانه در محله‌های جرم خیز، باعث کاهش وقوع جرائم می‌شود.

او اطلاع رسانی را از اولویت‌های پلیس برشمرد و از شهروندان خواست تا با ارتقاء فرهنگ قانون گرایی، پیشگیری از وقوع جرایم را در بین آحاد افراد جامعه گسترش داده و با رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های رسانه‌ای و آموزشی پلیسی بتوانیم شهری امن بسازیم.

سرهنگ نجفی ادامه داد: امروزه اهمیت و نقش موثر اطلاع‌رسانی در توسعه و پیشر‌فت جوامع بر کسی پوشیده نیست و تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشیدن به افراد جامعه را می‌توان در زمره حساس‌ترین رسالت‌های حرفه‌ای در حوزه آگاهی بخشی عمومی برشمرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.