سرهنگ شاهمرادی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۲ نفر از افراد سابقه دار و اراذل و اوباش در شهرستان چوار خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ افشار شاهمرادی فرمانده انتظامی شهرستان چوار، گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی مامورین انتظامی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح، مأموران انتظامی ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با هویت معلوم را که مخل نظم و امنیت عمومی بودند، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه توقیف ۵ دستگاه خودروی متخلف از دیگر نتایج این طرح بوده است، اظهار کرد: از متهمان تعدادی سلاح سرد (قمه و چاقو) و مقادیری دارو مکمل مواد مخدر کشف گردید و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه، این طرح به منظور پاکسازی نقاط آلوده ادامه دارد، بیان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با جرائم است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.