عاقبت پارک دوبل نابجا در خیابان + فیلم

رانندگی که اقدام به پارک دوبل خودروی خود در محل نامناسبی کرده بود هنگام سوارشدن خودروی خود با صحنه ای عجیب مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حتما با رانندگانی بی ملاحظه‌ای که با پارک خودروی خود در محل‌های نامناسب در خیابان موجب ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌شوند مواجه شده اید. این قبیل افراد بدون لحظه‌ای تفکر در مورد اینکه پارک خودرو در چنین مکانی تا چه اندازه می‌تواند برای دیگران ایجاد مزاحمت کند اقدام به پارک خودرو می‌کنند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درس عبرت به یکی از این همین رانندگان بی ملاحظه را نشان می‌دهد. پس از آنکه این راننده اقدام به پارک دوبل خودروی خود در محلی نامناسب کرد با واکنش یک راننده خشمگین مواجه شد. راننده‌ای که برای خروج از محل پارک خودروی خود دچار مشکل شده بود اقدام به ریختن زباله روی خودروی این راننده متخلف کرد. در این ویدئو خودروی این راننده در حالی که با کوهی از زباله تزئین شده دیده می‌شود. این اتفاق در یکی از خیابان‌های مالزی رخ داد.


بیشتر بخوانید


فردی که این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد در شرح آن نوشت: «این یک درس عبرت خواهد بود. مطمئنا، این راننده به یاد خواهد د اشت که دیگر خودروی خود را در مکانی نامناسب پارک نکند و موجب ایجاد مزاحمت برای دیگران نشود.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. بسیاری از کاربران در حالی که اقدام این راننده را نامناسب و نوعی ایجاد مزاحمت برای دیگران دانستند، اما عمل متقابل راننده خشمگین در ریختن زباله روی خودروی وی را نیز اقدامی ناپسند قلمداد کردند. برخی از کاربران اشاره کردند که در چنین موقعیت‌هایی باید از پلیس درخواست کمک کرد تا اعمال قانون کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.