رئیس کتابخانه‌های عمومی رامشیر گفت: ۱۰۰ جلد کتاب به دبیرستان هیات امنایی فرهنگیان این شهرستان همزمان با اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی اهدا شد.

حیدر حیدری، رئیس کتابخانه‌های عمومی رامشیر در حاشیه آئین نواختن زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه دبیرستان هیات امنایی فرهنگیان همزمان با نخستین روز از این هفته انجام شد.

او با بیان اینکه این کتاب‌ها در حوزه نوجوان و بزرگسال و از سوی ناشران مطرح کشور مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف دینی، داستانی، تاریخ و ... چاپ شده اند، افزود: امیدواریم با تقویت کتابخانه‌های مدارس، گام‌های بلندی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان برداشته شود.

حیدری در پایان با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب بیان داشت: پویش اهدای کتاب، راه اندازی ایستگاه مطالعه، رونمایی از کتاب، تجلیل از نویسندگان فرهنگی، تجهیز کتابخانه‌ها و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌هایی هستند که در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شوند.

زنگ بیست و نهمین هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار با شعار "جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم" امروز با حضور سالم عبادی فرماندار، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش، حیدر حیدری، رئیس کتابخانه‌های عمومی و جمعی از مسئولان اداره‌های شهرستان نواخته شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.