یونس باربرزبه عنوان فرماندار شهرستان دیر معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم تکریم و معرفی فرماندار دیر شامگاه دوشنبه با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار مجتمع نفت دیر برگزار شد.

در این مراسم از کریم علی حسنی قدردانی و یونس باربرز به عنوان فرماندار جدید شهرستان دیر معرفی شد.

باربرز ریاست آموزش و پرورش شهرستان‌های دیر و تنگستان را در کارنامه دارد.

از میان ۱۰ شهرستان استان بوشهر تا کنون فرماندار ۴ شهرستان معرفی شده‌اند. فرماندار بوشهر شنبه و فرمانداران عسلویه، جم و دیر دوشنبه معرفی شدند.

استاندار بوشهر گفته است تا دو هفته آینده فرمانداران معرفی خواهند شد.

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در مراسم معرفی فرماندار دیر گفت: شهادت می‌دهم که نمایندگان استان در انتخاب فرمانداران پیشنهاد و اصراری به ما نکرده‌‌اند و براساس شناخت، نماینده عالی دولت در هر شهرستان را انتخاب و معرفی کرده‌ایم.

او افزود: فرماندار جدید را معلم، باتجربه، پیشکسوت، تحصیل کرده، جهادی و انقلابی انتخاب کرده‌ایم.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دیر بیان کرد: این شهرستان در بخش کشاورزی، صنعت، تجارت، صیادی، آبزی پروری و گردشگری  ظرفیت بالایی دارد.

محمد تقی ایرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: سرزمین، رهبری و مردم سه رکن اصلی در کنار همدیگر بودند که حاکمیت جمهوری اسلامی شکل گرفت و اکنون هم به برکت خون شهدا در تحکیم نظام اسلامی وفادارانه ایستادگی کرده‌ایم.

امام جمعه دیر هم گفت: در اسلام مدیریت‌ها، مسئولیت و امانت است که باید به درستی از آن در راه خدمتگزاری به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مسئولان باید سعی کنند جزیره‌ای عمل نکنند و در خدمت به مردم از فرصت‌ها بهره ببرند.

او با اشاره به اینکه شبکه آبرسانی شهرستان نیاز به اصلاح دارد، بیان کرد: مجوز آب‌شیرین‌کن شهر دیر صادر و جانمایی شده اما به‌تازگی با مخالفت دو دستگاه روبه‌رو شده است.

امام جمعه دیر بر حل مساله ته‌لنجی و اشتغال جوانان در تاسیسات نفت وگاز تاکید کرد و گفت: استاندار در شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برای اشتغال جوانان نماینده‌ای انتخاب کند تا مشکلات افراد جویای کار دنبال شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.