شرکت آب و فاضلاب برای حل مشکل تنش آبی در ۶ محله شهر بوشهر، در حال اجرای خط انتقال در خیابان آزادگان این شهر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر در جلسه این کمیسیون با حضور مدیرآب و فاضلاب شهرستان بوشهر، به حفاری در خیابان آزادگان برای اجرای خط انتقال آب اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری برای حل مشکل آب شهروندان بوشهری بیشترین همکاری با آب و فاضلاب داشته که همکاری در طرح خط انتقال آب از آب‌شیرین‌کن در حال ساخت در محلات جنوبی یکی از این موارد است.

او افزود: شرکت آبفا برای حل تنش آبی در محلات شهید مطهری(باغ زهرا)، جانبازان(بیسیم)، باهنر، مدرس، هلالی و امام خمینی(سنگی) بوشهر قصد دارد خط انتقال آب از خیابان آزادگان اجرا کند که شورا و شهرداری در این طرح نیز بیشترین همکاری را خواهد داشت.

این عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: اجرای این خط باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گیرد و کمترین مشکل برای عبور و مرور شهروندان در این خیابان ایجاد کند.

نیک‌روش عنوان کرد: زيرسازی و ترميم حفاری‌ها نیز باید براساس اصول فنی و مهندسی صورت گیرد و شهرداری نظارت مستمر بر ترمیم نوار حفاری داشته باشد.


بیشتر بخوانید


او گفت: در مورد پرداخت عوارض شهرداری تا کنون بیشترین همکاری با دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفته اما انتظار ما هم این است که این عوارض به عنوان حقوق شهر، در نظر گرفته شود و اعتبار آن تامین شود.

عضو شورای شهر بوشهر از آب و فاضلاب و شهرداری خواست درباره این طرح که در یکی از خیابان‌های اصلی قرار دارد از صداوسیما و دیگر رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کند تا شهروندان در جریان روند کامل آن قرار گیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.