استاندار همدان گفت:حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع موانع موجود مهم‌ترین ماموریت مدیران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان گفت: براساس سیاست‌های محوری دولت سیزدهم و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «رونق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها»، حمایت از واحد‌های تولیدی برای رفع موانع موجود در مسیر رشد و توسعه اقتصادی مهم‌ترین ماموریت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است.

او در چهل و چهارمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: برهمین اساس «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» از مهم‌ترین کارگروه‌ها در دولت و به تبع آن در استان است که باید مصوبات آن با جدیت پیگیری و اجرا شود.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم حضور اثربخش و مستمر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در ستاد تسهیل استان همدان، اظهار داشت: در شرایط فعلی تنها با حمایت از واحد‌های تولیدی می‌توان زمینه برای تحقق سیاست‌های دولت و شعار سال برای رونق تولید و رشد اقتصادی را فراهم کرد که در این ارتباط ستاد تسهیل ظرفیت مناسب برای فراهم کردن بستر حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان را دارد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر ضرورت تسریع در روند انجام کار‌ها برای مانع زادیی از مسیر فعالیت موثر واحد‌های تولیدی، گفت: ایجاد هر گونه وقفه و یا کوتاهی در مسیر انجام کار‌ها به طور قطع موجب ضرر و زیان تولید کنندگان و واحد‌های تولیدی در سطح استان خواهد شد.

او  با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تسهیل فرآیند فعالیت واحد‌های تولیدی استان همدان، افزود: در همین ارتباط مقرر شد شرکت‌های آب منطقه‌ای و برق استان در خصوص تقسیط هزینه انشعاب برق و آب واحد‌های تولیدی جدید با سرمایه گذاران بخش خصوصی نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

استاندار همدان  با اشاره به اینکه رفع مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی مهم‌ترین ماموریت مدیران اجرایی در استان است، گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی برای فراهم کردن بستر رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی مولد و پایدار بسیار مهم و ضروری است.

 در این جلسه مسایل و مشکلات طرح‌های تولیدی کشتارگاه شرکت پارس تجارت کشاورزان اسدآباد، شهرک گلخانه‌ای کبودرآهنگ و مهان کاغذ تویسرکان و همچنین ذخیره سوخت واحد‌های تولیدی استان نیز بررسی و تصمیمات مناسب برای رفع این مسایل (حوزه آب، برق و سوخت) اتخاذ شد.

در ادامه این جلسه ۱۰ تصمیم برای تسهیل فعالیت و رفع موانع تولید واحد‌های تولیدی و صنعتی استان همدان به عنوان مصوبات ستاد اتخاذ شد.

استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است و از ابتدای امسال ۴۳ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری همدان تشکیل شده که حاصل آن بیش از ۱۶۰ مصوبه برای گره گشایی از صنایع و کارخانه‌ها است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار