شاهسونی گفت: ۲۱ ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه‌ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار با سطح بالا هستند.

شاهسونی رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: ۲۱ ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه‌ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار با سطح بالا هستند و در منطقه ۱۵ شدیدترین وضعیت آلودگی هوا را داریم.

 او در ادامه افزود: آلودگی هوا معضل جدی پایتخت تبدیل شده است و لزوم اجرای قانون هوای پاک و آیین نامه‌های اجرایی آن ضروری است.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر می شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
تنها راه اینه که جمعیت تهران کمتر بشه جمعیت و امکانات باید پخش بشه تو کل کشور نه فقط تهران وقتی همه امکانات تهران باشه همه میان تهران حتی برای دکتر و بیمارستان میان تهران خب معلومه ترافیک میشه و در نتیجه آلودگی هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
بازم کارخونه ها شروع کردن به سوزوندن .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
چیز جدیدی نیست هوای اصفهان هرروزآلوده است وکسی تیترنمی زنه،برای رفع آلودگی تهران ازدوشرکت سایپاوایران خودرو درخواست کنیدتیراژماشین هاشون را بالا ببرندتادیگه نفسی براتون نمونه که اعتراض کنید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
وقتی برا سایر استان ها امکانات اشتغال و رفاه فراهم نمیکنن همین میشه دیگه روز ی روز جمعیت تهران خراب شده بیشتر و بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
تنها راه کاهش الودگی هوا، اجرای برنامه افزایش جمعیته. پس از افزایش جمعیت کل خیابانها پر از ماشین می شود و چون نمی توانند از شدت ترافیک حرکت کنند، مردم مجبور می شوند ماشین ها را خاموش کنند و در همانجا بایستند. وقتی ماشین ها خاموش باشند دیگر دود تولید نمی کنند و هوا تمیز می شود. لذا باید از همه کسانی که در پیشنهاد، تصویب و اجرای برنامه افزایش جمعیت نقش داشته و دارند سپاسگزار باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
این ماسکای سه لایه برا روزای آلوده اوجب واجباته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
مردم باید تو هوای آلوده ماسک ان 95 بزنن خیلی مؤثره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
من مادرم مسنه از وقتی بهش ماسک ان95 دادم میگه دیگه تو خیابون نفسم نمیگیره
این ماسکا برا آلودگی هوام عالیه
آخرین اخبار