معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یک هزار و ۴۵۰ طرح اشتغال‌زایی از سال گذشته تاکنون با هدف محرومیت زدایی در این استان اجرا شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  مجید سوری،معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: همچنین در این مدت، ۳۰۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان و ۲۰ مدرسه با استفاده از ظرفیت سپاه و خیران تکمیل شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۵۰۰ طرح مختلف سپاه لرستان از سال گذشته تاکنون گفت: همچنین همزمان با هفته بسیج امسال ۵۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان تحویل می‌شود.

وی افزود: هشت دهستان محروم لرستان تحت پوشش کامل اقدامات سپاه و بسیج قرار دارد که با انجام اقدامات موثر، ضریب محرومیت آن‌ها کاهش یافته است و تلاش برای محرومیت زدایی کامل این مناطق ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۳۰۰ یادواره شهدا در لرستان برگزار و ۸۰ سالن ورزشی نیز در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.
سرهنگ سوری مردم محوری و محرومیت زدایی را رویکرد بسیج دانست و گفت: زمانی که امام راحل فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند فرصت بزرگی از دل تهدید‌ها ایجاد شد و اگر بسیج نبود سرنوشت کشور به نحوه دیگری رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه ۳۶ محله حاشیه نشین لرستان تحت پوشش بسیج است اظهار کرد: تربیت ۲ هزار حافظ قرآن در ۲۰۰ مهد در استان در دستور کار قرار دارد چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده از اولویت‌های سپاه است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.