رئیس مجلس گفت: امروز ما و مسئولان باید در سختی‌ها کنار مردم و مستضعفان باشیم و مشکلات آن‌ها را حل و فصل کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه، ضمن تبریک ۲۶ آبان ماه که مصادف با سالروز آزادسازی سوسنگرد است، گفت: این روز، روز رشادت مردان و زنان این خطه در شهر سوسنگرد بود که شاهد بودیم تا تانک‌های رژیم بعثی و صهیونیستی وارد سوسنگرد شوند، زن و مرد در دشت آزادگان جنگیدند؛ این روز را گرامی داشته و یاد همه شهدا و رزمندگان این خطه به خصوص خوزستان را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: دیروز نیز روز ۲۵ آبان ماه مصادف با روز حماسه و ایثار و از روز‌های به یادماندنی در استان و شهر اصفهان بود که در یک روز، ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع شد و همزمان بیش از هزار نفر به جبهه اعزام شدند که از افتخارات و جانفشانی‌های این ملت بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان و همه مسئولان باید به مردم و مستضعفان که در دفاع مقدس ایستادنگی کردند و عزت و افتخار آفریدند و خون دادند، توجه کنیم. امروز ما هستیم که باید در سختی‌ها کنار آن‌ها باشیم و مشکلات آن‌ها را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
براي در كنار مردم بودن بايد اول فاميل بازي دوست بازي و باند بازي رو بزاريد كنار و شريك درد و رنج مردم بيچاره باشيد. بايد بريد بيرون از اتاقهاتون و ببينيد مردم چي ميكشن. گروني بيداد ميكنه خدا خودش به اين مردم بيچاره و بي پشت و پناه كمك كنه . اون دنيايي هم هست اگه اعتقاد داشته باشيد البته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
اقای خالیباف فعلا دوسال هست درکنار دامادها وبستگان هستید اقا تو جیب ملت را نزن درکنار ملت بودن توسرتون بخورد بایان دروگویی بنام دین وشهدا واسلام علی لعنت الله
آخرین اخبار