کارشناس امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان از تمدید مهلت نام نویسی در مسابقات قرآن دانش آموزی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد ویژه کارشناس امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در مسابقات قرآن آموزش و پرورش تا فردا ۲۷ آبان‌‎ماه تمدید شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ هزار نفر در مسابقات قرآن آموزش و پرورش در مرحله درون آموزشگاهی استان همدان نام نویسی کرده‌اند، افزود: در هفته اول آذرماه دوره‌های آموزشی به شکل مجازی در زمینه مسابقات قرآن برگزار و در نیمه دوم آذرماه نیز مسابقات برگزار خواهد شد، در هفته پایانی آذرماه نیز داوری مسابقات انجام می‌شود.

ویژه با اشاره به اینکه امسال روش نام نویسی تغییر کرده است، ادامه داد: در سال‌های گذشته ثبت نام دانش آموزان در مرحله درون آموزشگاهی بر اساس استعدادیابی معلمان انجام می‌گرفت، امسال فراخوان عمومی منتشر شد که هر دانش‌آموز بر اساس علاقه خود می‌تواند در رشته موردنظر ثبت نام کند.

او گفت: دانش آموزان همدانی تا ۵ روز فرصت داشتند از طریق لینک‌های موجود در شبکه شاد ثبت نام خود را در رشته مورد علاقه در مسابقات قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش انجام دهند که تا فردا می‌توانند همچنان به ثبت نام خود ادامه دهند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.