هوندا جزئیاتی از جدیدترین خودرو خودکار خود را به اشتراک گذاشت

خودروی AV آفرود که جدیدترین خودرو خودکار هوندا است می‌تواند محموله‌ای تا وزن ۳۳۹ کیلوگرم را حمل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از engadget، در نمایشگاه CES ۲۰۱۸، هوندا چندین مفهوم ربات محرک همراه را معرفی کرد و در حال حاضر این شرکت در حال توسعه یکی از آنها است. AV آفرود جدیدترین خودرو خودکار هوندا است. این خودرو که از نسل دوم خودروی خودکار کار (AWV) است، می‌تواند بدون راننده از جاده خارج شود و قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد.

جدیدترین خودرو خودکار هوندا

هوندا و شرکت مهندسی Black & Veatch از این خودرو برای یک پروژه ساخت و ساز پنل خورشیدی استفاده می‌کنند. این اولین آزمایش میدانی است که در آن چندین خودرو AWV با هم کار می‌کردند. این خودرو‌ها تریلر‌ها را یدک‌کش کرده و مصالح ساختمانی، آب و سایر لوازم را در محوطه ۱۰۰۰ هکتاری حمل می‌کردند. AWV می‌تواند محموله‌ای تا ۳۹۹ کیلوگرم (۸۸۰ پوند) را حمل کند و یک تریلر با وزن کلی ۷۵۰ کیلوگرم (۱۶۵۳ پوند) را یدک بکشد.

یکی از کارمندان Black & Veatch خاطرنشان کرد که چنین پروژه بزرگی ممکن است کمی طول بکشد؛ بنابراین بارگیری وسایل نقلیه با مواد و ارسال آنها به مکان دیگری می‌تواند کار‌ها را آسان‌تر کند و زمان کار کارمندان را کاهش دهد. همچنین باعث می شود تا کارمندان بتوانند روی موضوعات دیگر کار کنند.

خودرو هوندا

خودرو خودکار هوندا

هوندا ادعا می‌کند که این وسیله نقلیه می‌تواند با یک بار شارژ تا هشت ساعت کار کند، حتی در محیط‌هایی با دمای بالا نیز این وسیله کار آمد خواهد بود. همچنین AWV از تعدادی حسگر برای ناوبری مثل GPS، رادار و LiDAR و دوربین‌های سه بعدی برای نظارت از راه دور استفاده می‌کند. هوندا می‌گوید که حتی با حداکثر ظرفیت بار، این خودرو بردی تا ۲۷.۹ مایل دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار