مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت:  به همراه معاون درمان و مسئولین بهداشت محیط از مطب‌های پزشکان و داروخانه‌های سطح شهرستان بازدید صورت پذیرفت.

کرامت‌ جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: به همراه معاون درمان و مسئولین بهداشت محیط  از مطب‌های پزشکان و داروخانه‌های سطح شهر به صورت سرزده نظارت و بازرسی بعمل آمد.

او افزود: در این بازرسی میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، انجام واکسیناسیون کرونا، چگونگی دفع پسماند‌های عفونی و میزان رعایت موازین بهداشتی و همچنین در داروخانه اضافه بر موارد مذکور، نرخ دارو و ملزومات پزشکی، تاریخ انقضاء و همچنین ساعات کاری و قراداد با بیمه‌های درمانی مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

جاودان زاده ضمن دعوت از اصناف شهرستان باغملک برای دریافت واکسن کرونا و ایمنی خود در برابر این بیماری تصریح کرد: اصناف موظف به رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی هستند، بازرسی‌ها و نظارت شدت بیشتری خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

بازرسی سرزده از مطب پزشکان و داروخانه‌های باغملک

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.