رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: بازرسی محیط‌های کارگری به منظور رعایت اصول ایمنی و حفظ و صیانت از جان کارگران انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: به منظور تاکید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص بازرسی و رصد محیط‌های کارگری در جهت حفظ و صیانت از جان کارگران؛ بازرسان کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در حضور معاونت پشتیبانی و مسئول حفاظت فنی، از راه آهن زاگرس بازرسی کردند.

او در ادامه بیان داشت: با حضور کارشناس و نماینده HSE ستاد اهواز (شرکت تعمیرات، نصب و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان) از خدمات و آموزش‌های موثر روح اله فروغی پور کارشناس مسئول بازرسی کار به دلیل کاهش چشمگیر حوادث ناشی از کار در شرکت تعمیرات، نصب و نگهداری سد و نیروگاه دز اندیمشک تقدیر به عمل آمد.

حسینی تصریح کرد: نشستی با بازرسان کار در خصوص استقرار نظامات مدیریت ایمنی و بهداشت پیاده سازی برنامه‌های بهبود مستمر در کارگاه‌ها و تاکید بر بازرسی منظم و مرتب از کارگاه‌های بزرگ شهرستان و همچنین لزوم رصد اشتغال بومی و غیربومی برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار