رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز گفت: بازرسی از ۲۵ واحد صنفی مختلف در این شهرستان انجام و برای ۶ واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

آریا ارزانی بیرگانی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری گشت مشترک کارشناسان اداره صمت و اداره بهداشت شهرستان برای بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف گفت: ۲۵ واحد صنفی در این مرحله از گشت، مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

او افزود: در این گشت مشترک از ۸ واحد صنفی خوار و بار فروشی، ۵ واحد نانوایی، یک آرایشگاه، ۵ واحد فروش مواد پروتئینی، ۳ واحد میوه فروشی و ۳ واحد متفرقه بازرسی بعمل آمد و برای ۶ واحد متخلف تشکیل پرونده و برای ۶ واحد دیگر در زمینه شیوه نامه‌های بهداشتی تذکر داده شد.

ارزانی بیرگانی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده مشخص شد که ۱۱ نفر از متصدیان واحد‌های مذکور واکسن کرونا تزریق نکرده اند، اظهار داشت: همکاری کسبه و صاحبان اصناف در رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون به موقع نقش مهمی در مدیریت بیماری کرونا ویروس دارد، بنابراین خواهشمندیم بازاریان در دریافت واکسن کوتاهی نکنند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف مختلف در سطح شهرستان رامهرمز، مراتب را به دستگاه‌های زیربط اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار