رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌ حیدریه گفت: اگر شهرداری زمین پردیس سینمایی را در تربت حیدریه تأمین کند ساخت و تجهیز آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه نخعی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌ حیدریه گفت: تربت حیدریه فاقد سینما است و سینمای قدیمی آن هم که تخریب شده است، اگر شهرداری زمین پردیس سینمایی را تامین کند ساخت و تجهیز آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

او  به ظرفیت بالای حوزه فرهنگ و هنر در تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: زیرساخت کنونی حوزه فرهنگ در این شهرستان ضعیف است لذا به اقداماتی برای تقویت نیاز دارد. راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه در شهر تربت‌ حیدریه یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان برای تقویت حوزه فرهنگ و فعالیتهای فرهنگی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه ادامه داد: انجمن های فرهنگی این شهرستان هم‌ اکنون مکان مناسبی برای اجرای برنامه‌های خود ندارند و به همین دلیل امکان برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری در سطح ملی فعلا برای تربت‌ حیدریه مقدور نیست.

نخعی نیا بیان کرد: نگارخانه از دیگر کمبودهای فرهنگی تربت حیدریه است که قرار بود قطعه زمینی در خیابان بهشتی برای آن در نظر گرفته شود، اما تا کنون اقدامی در این خصوص انجام نشده و اگر شهرداری این زمین را در اختیار ما بگذارد برای ساخت و تجهیز آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ا.غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.