خسروانی گفت: شورای ششم شهر اراک رویکردی فرهنگی و اجتماعی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خسروانی سخنگو و عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر اراک گفت: شورای ششم شهر اراک رویکردی فرهنگی و اجتماعی دارد و از اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر استقبال و حمایت می‌کند.

خسروانی افزود: کودکان حقوقی در شهر دارند که باید ادا شود، ولی کودکان تریبون ندارند و ما باید صدای آن‌ها و نماینده خوبی برای مطالبات آن‌ها باشیم وما به دنبال اجرائی کردن ایده شهر دوستدار کودک در اراک هستیم و از همه متخصصان حوزه کودک درخواست می‌کنیم شورا را در تحقق این مهم یاری کنند.

او اضافه کرد: تکنیک هائی، چون قصه خوانی کودک برای عروسکها، طراحی روز‌های نمادین و جشنواره ها، ترکیب کتابخوانی با موسیقی و نمایش و بازی، راه اندازی کتابخانه‌های سیار در محلات، تجلیل از نویسندگان مطرح حوزه کودک و نوجوان در اراک و برگزاری نشست‌های نقد و بررسی، جشنواره مادران قصه گو از جمله برنامه‌هایی است که می‌توانیم به صورت مشترک با نهاد‌های مختلف فرهنگی اجرائی کنیم به شرطی که برنامه‌ها تکراری و از تکلیف و اجبار نباشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: اگر دنبال پرورش خلاقیت، تقویت حافظه و ذهن و افزایش فهم کودکان از دنیای پیرامون و برانگیختن حس کنجکاوی آنان هستیم باید کتاب را در سبد مصرفی خانوار خود افزایش دهیم.

او ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب خوانی و سوق دادن کودکان به سمت کتاب یک هنر و مهارت است که امروزه برای آن روش‌ها و تکنیک‌های خوبی طراحی و تدوین شده که باید آن‌ها را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
شورای شهر فعلا وضعیت افتضاح اتوبوسرانی رو درست کنه . بعضی اتوبوس ها اونقدر بدمسیر انتخاب میشدن که مردم دیگه ازشون استفاده نمی کردن و مجبور بودن برای اینکه 50 دقیقه توی مسیر 20 دقیقه ای نچرخه با تاکسی یا آژانس تردد کنن . مثل مسیر کوی گلستان اراک که مسیر خ دانشگاه ، قنات ، انبار جهاد و میدان حافظیه و شهرک حافظیه رو باید دور میزدی تا بعدش برگرده بره سمت بلوار قدس و گلستان . الان هم که کلا اتوبوس های قدس رو از مدار خارج کردن . کی به کیه . کارتخوان ها رو هم که از کار انداختن . کی به کیه
آخرین اخبار