معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: سراب شهرک دهگلان با دمای منفی ۹ درجه سانتی گراد در شبانه روز گذشته سردترین دمای استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه سلین با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بود، اظهار داشت: دمای شهر سنندج هم بین سه و ۱۲ درجه سانتی گراد در نوسان بود

پناهی ادامه داد: از امروز تا روز شنبه وضعیت هوای استان پایدار است و دمای هوای صبحگاهی در حد یخبندان و دمای روزانه نیز تغییرات آنچنانی ندارد.

او یادآور شد: از روز شنبه  تا اواخر روز یکشنبه پوشش ابر در منطقه بیش تر خواهد شد و وزش باد نیز خواهیم داشت که باعث ایجاد بارش باران های پراکنده در سطح استان می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان افزود: هم چنین از از بعداظهر یکشنبه موج جدید از بارش ها وارد استان که می شود که البته بارش محسوسی نخواهیم داشت.

پناهی گفت:به دنبال بارش ورود سامانه بارشی به استان، دمای صبحگاهی استان در روز‌های شنبه و یکشنبه حدود شش الی هفت درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: هواشناسی ، سردی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.