نمازجمعه بخش یزدان آباد برگزار شد

نمازجمعه بخش یزدان آباد در محل امامزاده شهید بهاالدین (ع) یزدان آباد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی امام جمعه یزدان آباد در خطبه‌های نماز این هفته گفت : دنیای من و شما به این روش است که کشت خوب کنیم و عمل خوب را انجام دهیم چه بخواهیم چه نخواهیم وقت دروی آن هم میشود و خدای نکرده در آن روز حسرت نخوریم.

او افزود: برای خود توشه‌ای داشته باشیم که مولایمان علی (ع) فرمودند: وای از دوری راه و توشه‌ی کم که اگر بهترین دنیا را برای خود بسازیم در مقابل عمل صالح که توشه آخرت است ارزش ندارد.

ایزدی یزدان آبادی بیان داشت : خداوندسه چیز را محترم دارد اول کتاب قرآن که در دست من و شماست دوم اینکه خانه خداست که عبادت به سمت خانه‌ی اوست و سوم امید‌هایی است که داریم به پیامبر و نبی که هرگز از رحمت او نا امید نشویم.

امام جمعه یزدان آباد ضمن عرض تسلیت به شهدای نیروی انتظامی که به دست اشرار به شهادت رسیدند گفت: شهات توفیقی است که نصیب هرکس نمی‌شود من وشما با آسودگی کامل روز و شب را می گذرانیم این امنیت را مدیون این عزیزان هستیم.

او همچنین از گرانی زمین‌های تجاری مسکونی منطقه ابراز نگرانی کرد و افزود: انصاف را رعایت کنید.

امام جمعه یزدان آباد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: عرصه جنگ  و جهادروزی به یک سبکی بود ولی الان شیوه اش جنگ نرم است و باید مواظب فرزندمان باشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نماز جمعه ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار