سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۳۰ آبان ماه

در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۳۰ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۲۶۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۳ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۳ هزار واحدی قرار گرفت.  شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۸ واحدی بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۵۸۵ واحد قرار گرفت. سه نماد شفن، فولاد و خبهمن بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه گذاشته اند.

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۷۳۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۷۵۷ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۶۴۷ واحد بر روی پله ۳۸۲ هزار و ۸۷۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۵۴ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۹۸۷ واحد قرار گرفت.

سه نماد کگهر، زاگرس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس در این دقایق بازار گذاشته اند. نماد مدیریت، فجهان و گدنا پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس هستند.

در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس با رشد هزار و ۸۷۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۳۶۵ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳۸۷ واحد بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۱۴۷ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، تاپیکو و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۹ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۷ واحد قرار گرفت. سه نماد کگهر، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۹۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۷۸۴ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲۴۷ واحد بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۲۷۹ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، تاپیکو و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۶ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۵ واحد قرار گرفت. سه نماد کگهر، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند.
در شرایط فعلی ۷۷ نماد در صف فروش و ۷۳ نماد در صف خرید قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار