همراهی رسانه‌های مهاباد در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: اطلاع رسانی رسانه‌های این شهرستان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قابل ستایش و قدردانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار کرد: رسانه‌های شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا اقدام به روشنگری و اطلاع رسانی کرده اند، لذا تقدیر از زحمات فعالان رسانه‌ای شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

جوانبخت با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در زمینه پوشش اخبار مربوط به کرونا طی این مدت، افزود: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و دقیق ضمن ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان از گسترش شایعات در جامعه جلوگیری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اذعان کرد: بر اساس آخرین رنگبندی کرونایی، شهرستان مهاباد در وضعیت زرد قرار گرفته و باید ضمن حفظ وضعیت فعلی برای تبدیل شدن به وضعیت آبی تلاش کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: درحال حاضر تعدادی از شهروندان مهابادی برای دریافت و تزریق واکسن اقدام نکرده و برای ایجاد ایمنی جمعی در شهرستان، نیازمند تغییر نگرش این افراد از طریق اطلاع رسانی می‌باشیم.

جوانبخت تصریح کرد: به همین منظور تعیین شعاری ترغیب کننده و اطلاع رسانی آن در شهرستان مهاباد در دستور کار قرار گرفته و از فعالان رسانه‌ای شهرستان در این نشست دعوت شده تا با تبادل نظر اقدام به تعیین شعاری متناسب با فضای فعلی شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.