فرمانده انتظامی مهاباد گفت: این نیرو با تمام توان حامی و در کنار اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان برای حفظ منافع عمومی جامعه و مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ محمد توحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه مهاباد با قدردانی از مشارکت و همراهی آنان در امر اطلاع‌رسانی اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان در راستای عمل به وظایق ذاتی خود و همچنین پرداختن به موضوع‌های مختلف اجتماعی که جزو دغدغه‌های مردم است، مورد حمایت کامل نیروی انتظامی قرار دارند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌های خود نیازمند تعامل با رسانه هاست، اضافه کرد: امروزه توانایی فضای مجازی و اصحاب رسانه به اندازه یک لشکر در عملیات‌های مختلف تاثیرگذار بوده و باید از این ظرفیت در راستای منافع عمومی بخوبی استفاده شود.

فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: تشکیل یک کانون برای خبرنگاران توسط نهاد‌های ذیربط برای حمایت بیشتر از این قشر امری ضروری است تا بتوان ضمن پیگیری مطالبات در مراجع قضایی، مورد حمایت بهتر قرار گیرند.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه گزارش‌ها و اخبار منتشر شده به صورت دقیق و واقع بینانه توسط پلیس فتا مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: اظهارات نماینده پلیس فتا به دادسرا در نحوه رای قاضی و صدور احکام احتمالی بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.